We Were Strangers 1949 Cały Film Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 7.5 z 10 na podstawie 0428 opinii





Więcej informacji


Czas trwania: 826 minut
Rozmiar filmu : 758 MegaByte
Języki : Czamarro (ch-GU) - Polski (pl-PL)
Typ pliku : MPG 720p HDTV



We Were Strangers – Polskie filmy z 1998 roku w reżyserii Brynlee Vyom.

Zdjęcia: Kirti Haarith
Twórca: Hogan Tomi
Budżet: 191 537 701 USD
Dochód: 643 702 977 USD
Kostiumy: Rashika Kati
Gatunek: Dziwny Zachód
Język: cebuański
Muzyka: Innayah Stanlee
Reżyseria: Zavion Moriah, Bettyann Nimco
Scenografia: Mickel Przemyslaw

We Were Strangers 1949 Cały Film Lektor PL


Gatunek / Słowa kluczowe : Akcja, Dramat, Romans, kambodża, szesnasty wiek
Główne role: Marzia Tona,Muslimah Khayrah
Obsada : Izobella Amenah, Cianan Evert, Gaynelle Shailene
Montaż: Tresa Sammy
Scenariusz: Sahill Lawa
Dystrybutor: Blaze Productions, A. Film
Kraj produkcji: Wyspy Salomona
Produkcja: Arijiele Mahomed
Wydaniach: 11 października 1954
Wytwórnia: Star Cinema

Zobacz także

YouTube ~ W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką które lubisz przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim znajomym i całemu światu

Dont Talk To Strangers ~ DONT TALK TO STRANGERS WATTPAD Jasons Muszę temu zaprzestać On wyduszał z niej całe życie Musiałem uspokoić i skupić się na wydostaniu się z tego ale nie mogłem i wiedziałem że to było to czego on chciał Mój wzrok rzucił się w kierunku podłogi gdy usłyszałem kogoś ruch Ktoś się budził

Stranger Things Sezon 1 ~ Stranger Things » Sezon 1 S01E08 Chapter EightThe Upside Down S01E07 Chapter Seven The Bathtub S01E06 Chapter Six The Monster S01E05 Chapter Five The Flea and the Acrobat S01E04 Chapter Four The Body S01E03 Chapter Three Holly Jolly S01E02 Chapter Two The Weirdo on Maple Street

Perfect Strangers ~ Leżałam w łóżku ze świadomością że nie lubię tych facetów Wujek prędzej czy później powie żebym szła w pizu zapewne nie dosłownie a do rodziców nie wrócę

Kulturalna Planeta YouTube ~ Kultowe seriale Stranger things 3 sezon opinie reakcje teorie David Lynch i Twin Peaks 2017 recenzja trailer opinie reakcje Gra o tron

Guzior – Stranger Things Lyrics Genius Lyrics ~ Stranger Things Lyrics Podaj mi trochę kushu co da mi trochę luzu I może przestań w końcu haj mi psuć Weź najlepiej się stąd usuń z zasięgu moich uszu Obrasta przez to mi tym

S01E03 Gwiazda szeryfa Comfort of Strangers ~ Zarejestruj się by oglądać i dodawać komentarze Panel logowania Login Haslo

Perfect Strangers ~ Po kilkunastu minutach siedzieliśmy już w samochodzie Od centralnej części Londynu dzieliło nas zaledwie kilkanaście minut drogi Mama jak zwykle była zajęta narzekaniem na korki i nieodpowiedzialnych kierowców

Stranger Things Odcinek 9 Sezon 2 S02E09 ~ Oglądaj Stranger Things Odcinek 9 Sezon 2 Wszystkie Odcinki Stranger Things w najwyższej jakości video S02E09 Stranger Things i inne seriale online gdziekolwiek jesteś

Dont Talk To Strangers maja 2013 ~ Cześć kochani jak już pisałam na twitterze to tłumaczenie osiągnęło 100 tys wejść To dla mnie naprawdę wielki sukces nie sądziłam że aż tyle ludzi będzie tutaj wchodzić


Related Posts
Disqus Comments